kan man trotsa ett öde som står skrivet i stjärnorna, starcrossed

Kategori:

Än så länge har jag hunnit läsa fem böcker i sommar, och jag kan faktiskt rekommendera allihopa!
Nerifrån och upp.
De utvalda - handlar om Katsa som har fått gåvan att döda (usch det låter mer som en förbannelse tycker jag). Och när hon möter en prins som också har en gåva dras hon i ett oanat mysterium.
Cirkeln - handlar om några tonårstjejer som inte har något gemensamt förutom att världens öde vilar i deras händar och att de måste lära sig sammarbeta för att överleva.
Starcrossed - handlar om Helena som upptäcker att hon spelar en viktig roll i den grekiska mytologin.
Hunted och Tempted The House of Night Series - är femte och sjätte delen i serien som handlar om vampyren Zoey.
Alla böckerna är jätte bra! synd bara att alla är delar av serier så jag kommer få vänta på fortsättningarna.

Kommentarer

  • Gandalf säger:

    RE: haha aa jag skulle nog behöva en sådan rädsle sten ;)



    Ojojoj! Och här sitter jag med hälften av The Return of the King kvar och det tar jätte lång tid för mej att läsa. Jag är inte jätte stort fan av att läsa. Fast jag gillar att läsa The Lord of the Rings, och jag gillar att lyssna på böcker höhö laaaaat ;)

    2011-07-13 | 19:15:37
    Bloggadress: http://lisagallneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: