dålig dag

Kategori: Allmänt

Moshi moshi! idag vaknade jag upp och kunde inte röra huvudet och nacken, första dagen efter höstlovet, lyckat! det är förmodligen nackspärr så jag vet inte hur länge det kommer hålla i sig för jag har aldrig haft det innan. Men vad som är ännu sämre är att min lillasyster glömde vår systemkamera hos en kompis som bor i Jönköping, så jag har inte kunnat fota på flera dagar. Så nu sitter jag här hemma och forsöker hålla huvudet stilla så att det inte gör ont och har inget att göra. Tassa undrar nog varför jag inte böjer mig ner och gosar med henne, eller bär henne.
Arkivbild. En bild som just nu får mig att glömma smärtan i nacken och tänka på en härlig sommardag med Elin och Lisa och vårat cykeläventyr. Vem bär ut en soffa på en äng och sätter sig där och fikar haha? jo Elin och Lisa, vilka lustiga människor ♥

Imorgon ska jag i alla fall gå till skolan, struntar i om jag kommer gå stel som någon med Luciakrona på huvudet haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: