only time will tell

Kategori: Yoga

Jag och min vän Lisa har nu satt ihop ett yogapass som vi ska ha med klassen om lite mer än en vecka, spännande. Jag körde igenom det själv idag för första gången, kändes bra. Hoppas resten av klassen också tycker det. Har ju aldrig hållt i ett pass innan så är lite nervös. Men det ska bli himla ql, (haha Lisa). Apropå ingenting så är livet himla bra just nu, känner mig säker i mig själv. Jag har på sista tiden känt att jag kunnat släppa taget om vissa saker som har hållt mig tillbaka. Free. ♥
Båstad i somras.

Kommentarer

  • Lesly Valencia säger:

    Hej vad roligt att få ett ansikte och ett namn på en till följare. Kul att du gillar min blogg. Detta inlägg var inspirerande. Skönt att kunna släppa taget på saker. Jag lyssnar faktiskt i skrivande stund på ett klipp som handlar om det. Sammanträffande eller meningen? att du också skrev om det.



    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SAjT6gu5Hd8#!



    Lycka till med yogapasset :)

    2011-11-22 | 18:06:26
    Bloggadress: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: