blodmåne

Kategori: Allmänt

Idag var jag på gymmet för första gången denna höst (!) lite dåligt av mig egentligen, men tvåan innebar mer plugg än jag hade trott. I alla fall, det kändes super bra att komma igång med inomhusträningen som jag kallar den för. Detta innebär att jag från och med nu nästan bara tränar inomhus förutom mina promenader, men snart kommer det bli snö och då kan jag bara gå lugna promenader i skogen. Oj nämen vad jag babblar. Det var ju inte detta jag tänkte skriva om, jaja. Jag gick en kvällpromenad med lilla hunden nu på kvällen kl. halv sju och kolla så mörkt det var. Jag kan inte fatta att tiden går så fort, min favoritårstid är snart förbi. Men inte ska vi sura för det, vi har de bästa månaderna framför oss.
Bild från promenaden. Fullmånen är så vacker, tyvär går inte hennes skönhet att fångas på bild ♥
Förklaring till varför jag har tagit bort mina kategorier. Jag kände att när jag har kategorier så var jag tvungen att regelbundet skriva inlägg på alla, det är inte så jag är. Mina intressen förändras hela tiden och jag behöver ständigt förändring, ja ni andra som är födda i stjärntecknet tvilling vet nog vad jag snackar om. Grejen är den att allt jag skriver här har ju en koppling till min vardag, så därför har jag nu bara en kategori! MOSHI MOSHI ♥

Kommentarer

  • Gandalf säger:

    ååh jag såg månen också! Superfin!! Ååh ja! Jag förstår dej helt och hållet! Tvilling <3

    2011-10-11 | 19:55:57
    Bloggadress: http://lisagallneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: