förväntningar

Kategori: Allmänt

Nu är det bara tre veckor kvar på detta sommarlovet. Jag kan inte fatta att det har gått så snabbt ändå har varje dag kännts som en evighet. Jag har ganska höga förväntningar på mitt andra år på mediaprogrammet. Eftersom att jag var så besviken på första året då det inte alls levde upp till mina förväntningar. Men jag tror och hoppas att detta året kommer bli bättre, nu när man får välja mer fritt vilka kurser man vill läsa och så.
Apropå kurser så ska jag även gå en kurs på Värnamo Yoga Institut i höst. Vecka 34 är det prova-på vecka där man kan testa alla deras kurser, men jag tror att det lutar åt "Rygg och Stress". Eftersom att jag hade scolios (stavas det så?) när jag var liten. Det är när ryggraden vrider sig. Jag brukar fortfarande få ont i ryggen ibland och jag har en tendens att sjunka ihop när jag sitter. Så jag tänkte att den kursen kanske skulle vara bra.
Jag har ändrat lite i designen så om det inte har ändrats tryck F5. Blessed be ♥

Kommentarer

  • Gandalf säger:

    Designen blev sjukt snygg!! :D

    nee tror inte det stavas scolios, typ med schcolliosh. Ser bättre ut...hahahahahha

    Hoppas också att andra året blir bättre

    2011-08-03 | 23:29:56
    Bloggadress: http://lisagallneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: