whom does this desert belong to?

Kategori: Allmänt

Städar, packar, städar, packar, städar...
Usch alla dagar är inte så värst roliga. Just nu packar jag och planerar inför Visingsö och jag har nästan städat klart. Det känns så skönt att snart komma iväg, det är ju ändå sista dagarna på det här lovet, sen blir allt som vanligt igen, skolan börjar med massa nya kurser, plugg och prov och yogakursen som jag anmälde mig till idag, spännande! men just nu känner jag mig stressad, jätte stressad, även fast jag egentligen inte har så jätte bråttom, lustigt!
En låt från en japansk film som heter Howl's moving Castle.

Kommentarer

  • gandalf säger:

    SV: han är sååååååå snygg! Olivia tyckte inte han var så snygg i den filmen och jag ba WHAAAAAT!!! Han är helt crazy snygg!! Med sin frusyr och sina skjortor över en t-shirt, I LIKE!!

    ååh va synd, annars hade du kanske sett treebeard :D haha



    Fattar att det är skönt och komma bort lite. Sen börjar skolan :(

    2011-08-18 | 19:47:31
    Bloggadress: http://lisagallneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: