in the night sky

Kategori:

Det var ett tag sedan jag var ute och joggade i spåret så idag tog jag en runda på 4,5 km. Egentligen skulle jag gått till gymmet för jag kände för att träna armarna, magen och rumpan men när jag kom dit så var det stängt (!) öppnar först den första september, så jaha det var bara att cykla hem igen då.

Tänkte tipsa om en övning som tränar överarmens baksida, triceps, och förebygger sladdriga armar, eller gäddhäng kan det också heta. Tyvär så kan jag inte ladda upp den andra bilden som jag tänkte visa men aja. Man kan även ha en ganska låg bänk till hjälp. Jag tycker ofta att mina överarmar känns sladdriga, men nu är det slut med det hihi.
Brukar ni styrketräna?

Kommentarer

  • Gandalf säger:

    Den övningen är värsta bra, men den är as jobbig! Köpte en sån där hello kitty burk idag :D:D så sjukt söt!

    Jag har ett myggbett på handen och det kliar som...!!!! bara så att du vet höhöhö

    2011-08-28 | 21:50:41
    Bloggadress: http://lisagallneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: