linser?

Kategori:

Nu sitter jag och funderar på att börja med färglinser igen. Jag hade det för ett och ett halvt år sedan, men när mitt synfel blev bättre så såg jag ingen anledning till att beställa utan styrka. Men jag måste erkänna att jag saknar att ha en annan ögonfärg. Så nu får ni hjälpa mig och säga vad ni tycker
Min naturliga ögonfärg.                          Mina bruna linser.
Så nu är frågan.. ska jag beställa bruna i samma nyans eller ska jag satsa på en helt ny färg som denna t.ex.
Säg vad ni tycker. Blessed be ♥

Kommentarer

  • Gandalf säger:

    Älskar när du har brunt! Men den blåa var sjuuukt fin också!! Tycker du ska ha det då och då för gillar din naturliga färg också! :D<3

    2011-08-01 | 10:40:43
    Bloggadress: http://lisagallneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: