songs of grief and sorrow washed away my soul

Kategori:

Visst gör vi alla olika saker när vi är ledsna eller arga, själv brukar jag ta ett motionspass, även om jag redan motionerat samma dag. För mig är det ett jätte bra sätt att tömma tankarna och glömma det som varit. Det är nästan som om man springer av sig all ilska som man sitter inne med. Om jag inte har varit ute och sprungit på ett tag kan jag verkligen känna det i hela kroppen, om jag sitter ner brukar jag skaka på armarna och benen, och jag brukar känna mig väldigt rastlös, eller att jag bara vill explodera av all energi som bara vill ut.

Blessed be ♥

Kommentarer

  • Gandalf säger:

    bilden :D:D<3<3<3 myysig! Imorgon ska vi kolla på STAR WARS!! <3

    2011-06-28 | 00:35:41
    Bloggadress: http://lisagallneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: