till biblioteket

Kategori:

Idag ska jag göra det jag skulle gjort i tisdags men då var jag sjuk så det får bli idag istället. Jo jag ska nämligen till biblioteket. Det har gått en hel vecka och jag känner verkligen hur jag bara vill öpnna en bok och läsa. Jag älskar att läsa, och att inte ha någonting att läsa gör mig rastlös och frustrerad. Därför har jag nu när jag inte haft någon bok att läsa, läst på internet eller tidningen, som jag aldrig läser om det inte är så att någon jag känner är med. Bibliotek är faktiskt en av de bästa platser jag vet. Tänk bara så mycket kunskap som är gömt där, så många historier som väntas på att bli lästa. Ja jag tycker det är helt fantastiskt faktiskt.

Här är från en av mina många favoritböcker. Lord of the Rings. Det är faktiskt jag och min vän Lisa som illustrerat denna fantastiskt kreativa och äähm ja fina bild.
En sak bara, det är en balrog och INTE en kyckling. Lisa, har Legolas en gloria ovanför sitt huvud haha?

Kommentarer

  • Gandalf säger:

    HAHAHAHAHA så sjukt snygg!! hahaha jag tror det är en gloria! Han är typ helog hahahaha och BALROGEN!! jag dör!! hahahaha

    2011-06-17 | 10:44:09
    Bloggadress: http://lisagallneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: