Lite förändring

Kategori:

Jag kommer inte börja skriva regelbundet här förens min design är fixad. Men här kommer ett kort inlägg. Jag möblerade om lite på rummet idag, vet ej än om det blev bra, annars flyttar jag tillbaka allt någon annan vecka. Jag köpte två nya växter och krukor till mitt fönster med då den andra vissnade.
Jag flyttade även sängen till andra sidan rummet. Men jag är lite osäker på om det blev bra eller om det bara är jag som behöver lite förändring haha.
Jag kommer inte ihåg vad växterna hette.
Imorgon är jag ledig från skolan för jag ska till tandläkaren, önska mig lycka till. Jag lär få huvudvärk. Take care.

Kommentarer

  • Maja säger:

    Hihihi, bäst att du faktiskt kollar xd <3



    Lycka till idag !

    2011-05-16 | 07:51:29
    Bloggadress: http://mitsouki.blogg.se/
  • Gandalf säger:

    Det blir skit bra! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D::D::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: hahahahahah tuuusen ögon!

    2011-05-19 | 21:59:51
    Bloggadress: http://lisagallneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: