chakra test

Kategori:

Jag gjorde ett test på en hemsida där man kunde se om något av ens chakran t.ex. var blockerade eller i mitt fall över aktivt. Här är mitt resultat



Det sjätte chakrat är kopplat till en persons förmåga att tänka klart, liksom deras känsla för fantasi, intuition, visdom, medvetenhet för världen. Det hjälper oss att fatta beslut, och vår förmåga att skilja verklighet från fantasi. Det sägs också att en person med en ovanligt starkt sjätte chakra kan ha förmågan för telepati.

Som ni ser är ett mitt sjätte chakra lite över aktivt. Jag har faktiskt märkt att det inte är i balans, jag har ganska mycket mardrömmar och så kan jag känna att jag inte alltid är närvarande i vissa situationer. Jag tar sånna här test med en nypa salt, men det var faktiskt ett ganska bra test. Vill du också göra testet hittar du det här http://www.eclecticenergies.com/chakras/chakratest.php

Lycka till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: