running up that hill

Kategori: Allmänt

Jag älskar höstens alla härliga färger, när det börjar bli mörkt redan klockan 6, alla härliga promenader, mys framför tvn med en bra serie och morötter och dipp.. yum! bästa årstiden helt klart. Nu ska jag kolla på ett avsnitt ur Shake it up, barnslig som jag är, i min rosa mysdräkt. Imorgon står mycket på programmet.. ledig från skolan men det betyder inte att man kan ta det lungt nej nej, för imorgon ska vi spela in några scener till vår dokumentär. yummie yummie yummie yummie.. suger suger suger suger. Okej internt skämt. Jag funderar föresten på att ta bort mina kategorier och bara ha en istället, vad tycker ni?

Kommentarer

  • Gandalf säger:

    hahahahhahaha yummie yummie suger suger! så himla bra!! SHAKE IT UP!!!!! :D:D:D aaaaaaaaaaaa (fingrarna)

    alltså emma mörkt haalv 6?!?!?! vem gillar det förutom du? hahaha söööötis! <3

    2011-09-29 | 20:49:39
    Bloggadress: http://lisagallneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: