you should leave your body to the music

Kategori:

Har känt mig jätte stressad senaste dagarna, både på grund av skolan och andra saker jag ska hinna med. Det är inte så jag vill ha det, jag vill komma tillbaka till mitt inre lugn igen, hitta balansen. Så som det var precis i början av hösten. Jag vill vara den som har kontrollen över mitt liv och inte vara styrd av måsten utifrån. Därför ska jag idag bara göra saker som jag vill göra, t.ex gå ut och leta böjliga pinnar till min nya drömfångare. Och det passar ju utmärkt att det är fullmåne inatt ♥
Den här bilden tog jag med mina kära systemkamera som jag för tillfället inte kan hitta.

Kommentarer

  • Gandalf säger:

    Hoppas du hittar honom! Frågan är bara hur man tappar bort en så stor kamera haha

    2011-09-11 | 11:55:00
    Bloggadress: http://lisagallneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: