I was born this way

Kategori: Träning

Jag kan börja med att säga god jul! hoppas alla får en härlig dag. Själv har jag börjat dagen med ett yogapass. Efter en veckas pause från all träning så är jag nu frisk som en nötkärna och full av energi. Och någonting som jag tycker är väldigt roligt är att min mamma har fått upp ögonen för yoga. Hon har varit ganska skeptisk och fördomsfull detta året som varit. Men för bara någon dag sedan så berömde hon mig för att jag yogade, hon tyckte att jag kunde hantera stress och annat mycket bättre nu. Och det är ju precis sånt man vill höra, jag har själv märkt en stor förändring bara på ett år. Så nu kom min mamma in till mig på morgonen och sa att på måndag så ska hon minsann också yoga. Åh va fantastiskt! Jag blir så lycklig över att få sprida min kärlek för yoga. Jaja nog tjatat om det, nu ska jag duscha och sedan ska jag äta en rejäl frukost. Blessed be ♥

Kommentarer

  • Gandalf säger:

    söta tomtar! Du har smittat av dej yogan på mig med. Det är as kul!

    2011-12-24 | 09:40:39
    Bloggadress: http://lisagallneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: