this is what I'm made of

Kategori: Allmänt

Jag kan börja med att ursäkta följden av mina två sista inlägg igår. Vet inte riktigt hur det kunnat bli så men men, de ska i alla fall byta plats så bli inte förvirrade. Jag har i alla fall varit ute och gått en promenix med hunden och nu ska jag spela in en dialog som måste dubbas till skräcktrailern vi gör, håll utkik på youtube! Det är mycket plugg såhär innan jul men jag känner mig ändå inte så stressad, skönt. Dansuppvisning, engelskaprov, svenskainlämning, historia avhandling, recension av bok, och skräcktrailern som ska bli klart innnan nästa måndag. Ja, ibland är det konstigt hur man orkar fortsätta plugga när man inte äns tycker hälften av det man gör är roligt. Åh jag bara babblar.. tralala tjohej.
Apropå dansföreställning, här kommer en bild från när jag dansade i Värnamo (var det 2008?) i alla fall, det känns sjukt längesen! Disturbia ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: