bloggsemester

Kategori: Allmänt

Nu tar jag en kort bloggsemester i lite minndre än två veckor. Orsaken till detta är att jag ska åka till stugan i Båstad i en lite mer än en vecka och därifrån kommer jag inte kunna blogga så förvänta er inga inlägg. Men sen när jag kommer hem igen åker resten av familjen iväg till åland och då är jag hemma ensam en hel vecka. Så om det är någon som vill hitta på något då så har jag massa tid. Jag önskar alla några vackra och fridfulla dagar.
Nu har det kännts som om hösten nalkas i några dagar, det regnar mycket och alla sitter mest inne (förutom jag då som njuter av den dystra himlen och regnet). Tyvär vet jag ju att så är inte fallet, det kommer dröja några veckor till innan man kan känna på riktigt att hösten är påväg. Men jag längtar tills träden börjar fälla sina första löv och dagarna blir allt mörkare. Det är då jag börjar tända mina lyktor i hela rummet, allt blir så mörkt och mysigt, men det är även vackert där solen skiner på alla vackra och färgstarka löv. Hösten är garanterat den bästa årstiden enligt mig. Blessed be♥

Kommentarer

  • Gandalf säger:

    neeeej inga inlägg! Tur för mej att du kan uppdatera live för mej höhöhö Vi får göra det varje dag; Hej lisa! Idag ska jag springa en runda sen ska jag nog inte göra så mycket, typ hejdå!

    hahaha nice!

    Usch nej! Ljust ska det va! Bara för att jag är mörkrädd höhöhöhöhöhöhöhöhöhö sexiii laugh!

    2011-07-15 | 20:15:41
    Bloggadress: http://lisagallneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: