lördag

Kategori:

moshi moshi
Jag kämpar fortfarande med designen här på bloggen. Jag hade en blogg för två år sedan men då fick jag hjälp med designen och så. Så jag hoppas ni har överseende med att det tar lite tid. Jag har i alla fall fixat en header om ni inte ser den tryck f5. För en gångs skull har jag inga planer för den här helgen och det känns riktigt skönt att bara få ta dagen som den kommer och se var den slutar.
Jag och pappa pratade idag om japanska trädgårdar och att det är en stor inspirationskälla och så. Då sa han att hade en bok angående ämnet så jag letade fram den och nu är jag totalt fast. Jag kan verkligen rekomendera boken om man gillar vackra trädgårdar men även japansk arkitektur och historia. Väldigt intressant! det finns till och med adresser till de olika trädgårdarna och husen som finns med på bilderna i boken.
Nu hade jag tänkt att bada min inte så mysiga hund hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: